Måndag

Tenta-p-veckan är nu officiellt inledd och jag är uppe med tuppen. Jag måste nog vara sjuk. 
 
Det blir inga tentor skrivna för min del denna vecka. Fick retur på en labbrapport och den lilla lust till tentaskrivande som jag hade försvann. Istället tänkte jag tjuvstarta med labbkompletterandet samt plugget till omtenta-p. Och eftersom jag då har en hel extra vecka till omtenta-p-plugg så tänker jag satsa på tre istället för två tentor. Borde gå bra bara jag får tillbaks mina kursböcker som jag lånat ut...
 
Idag tänkte jag ta tag i projektet julgardiner. Eftersom våra fönster i stora rummet är lite märkliga är det inte bara att slänga upp vilka gardiner som helst. Så jag ska sy hissgardiner och hoppas på att det blir bra. Har börjat så smått med att klippa ut första gardinen, idag ska resten göras.
 
I förra veckan var förresten mamma och Ingwar här och hjälpte oss att fixa köket. Har ju redan fått hjälp med att fixa en extra frys och nu hjälpte de oss borra upp hyllor och en extra bänkskiva. Så snyggt det blev! Och idag blir vi av med de sista kartongerna som står här och skräpar. Så idag är med andra orden dagen då vi är officiellt färdiginflyttade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så kul att få hjälpa er och framför allt få träffa er lite. Ser fram emot att se lägenheten fri från alla kartonger och prylarna på sina platser. Kram mamsen

2012-12-18 @ 11:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0