Lördag

Taggar för att jobba årets första pensionärspass på [hg] ikväll. Det är p-fest och då får vi gamlingar självklart ställa upp och blanda drinkar så att de andra kan få festa istället.
 
Det där med att va taggad kanske kan diskuteras. Ska ju så klart bli hur kul som helst att stå bakom baren igen, men det överskuggas en aning av det faktum att jag knappt kommer få sova inatt. Imorgon är det nämligen möte med projektgruppen för att sätta ihop tisdagens projektpresentation. Hoppas folk har gjort det de ska för en annan kommer va lite extra lättretlig imorgon och kommer inte att dra sig för att skälla ut den som latat sig. 
 
 
Från en sak till en mycket roligare sak - gissa vem som klarade båda tentorna? Jo, jag! Visst var det på håret på den ena, men ett godkänt är fortfarande ett godkänt. Hur skönt som helst att slippa omtentorna som jag liksom hade ställt in mig på att få skriva. Nu kan jag ju ägna den tiden åt andra tentor...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0