Onsdag

Uppe med tuppen idag igen. Det måste vara något fel på mig. 
 
Blev inte så värst sugen på att promenera upp till skolan imorse när jag insåg att det låg ett täcke snö utanför OCH att det desutom fortfarande snöade. Å andra sidan vill jag påstå att de hade soppat cykelvägen fri från grus igår när jag gick hem från skolan. Så då är det ju inte så konstigt att det snöar idag. 
 
Till skolan tog jag mig, om än motvilligt, och eftersom jag var uppe med tuppen fick jag liksom igår tag på ett grupprum. Så nu sitter jag här och tentaflyktar så gott jag kan. Snart bär det av till Baljan igen för att jobba lite på min tedrickarstatestik. Och sedan ska det pluggas. Tentan är ju ändå imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0