Söndag

Försöker motivera mig själv till att ta tag i tentapluggandet, vilket uppenbarligen går alldeles utmärkt eftersom jag sitter här framför datorn. Till mitt försvar finns lösningarna till lektionsuppgifterna som jag inte lyckas lösa själv på kursens hemsida, så det är ändå smått motiverat att ha igång datorn. 
 
Blev en snabb tur ner på stan tidigare idag då jag behövde köpa ny allergimedicin. Tur att det fanns ett öppet apotek. Och nej, jag kunde inte vänta. Tog sista tabletten igår. Bra framförhållning där av mig. Men jag hade ju åtminstone haft vett nog att förnya receptet så att det fanns något att hämta ut i alla fall. 
 
Köpte även med mig lite studiemotivation hem i form av cola och tom och jerry kex. Så det är väl dags att ta tag i plugget nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0