Hm, jaa...

Så var man klar med alla seminarier i etikkursen. *pustar ut*

Ringde mamma o tänkte jag kunde åka hem o hälsa på så jag slapp sitta hemma ensam, men då skulle de iväg... så mycket för den idén... Men tänker allt åka hem sen för de skulle plocka jordgubbar. O jag tänkte ju va snäll o hjälpa till äta upp dem :P


Jag är nog lite knäpp trots allt. Har precis anmält mig till en förberedande kurs i matte som går nu i sommar. O jag kände mig lite lycklig efter att ha tittat på alla räkneuppgifter... Hm, dags att söka profesionell hjälp?

Kommentarer
Postat av: HannyBunny

ska vi söka hjälp tillsammans? för olika saker, men ja... två ät bättre än en...

2007-07-06 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0