Ja det började ju bra

Mamma ringde i morse när jag försökte sova som bäst. Hon ringde för att tala om att hon hade med sig en påse lussekatter till lilla mig, va bara o titta förbi jobbet o hämta dem :) Ibland tycker jag om lilla mamma extra mycket ;)

Sedan, när jag tappert försökte somna om, ja då ringde det på dörren. Där stod nån gubbe som ville titta lite på fläkten. Ja, vi hade ju klagat lite på den så jag släppte in honom. Efter fem sekunder konstaterade han att det nog bara va att göra rent filtret så skulle den funka fint sen. Fick honom att pilla bort luckan till lampan också, så jag kunde byta den. När han sedan gått gav jag mig i kast med att rengöra filtret... Det skulle jag inte gjort! Förutom att jag nog fortfarande har fett på händerna så är filtret i femtioelvatusen bitar... Så jag måste köpa ett nytt... :( Och vart f*n gör man det?? Blir till att strosa runt på stan o se om man hittar nån butik som verkar sälja nått sånt... *suck* Så går det när jag försöker va duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0