Yes, sommarjobb!

Har precis varit och skrivit på en massa papper, dock inget anställningsavtal direkt... Men en massa om tystnadsplikt och liknande. Ska skickas iväg på utbildning också, någon gång i maj. Mitt i tenta-p... Fick även veta att jag gjorde riktigt bra ifrån mig på deras prov, va tydligen bland de bästa i landet :P


Ännu en rolig grej, lilla jag kom med i Y6. Så nu har jag fullt upp. Undra när jag ska hinna plugga...?



Men, nu tänkte jag dra iväg hemåt. Ska se om inte mamma slutar jobba snart också så man kan få lite sällskap...

Kommentarer
Postat av: yocke

Grattis till sommarjobbet =) Låter ju som du fått det ialla fall ;)

2008-04-27 @ 23:54:50
URL: http://yocke.bloggagratis.se
Postat av: Ola

Hallå där, skrev för någon vecka sen men fick inget svar så försöker igen :) Såg iaf att du sökt sommarjobb som värdetransportör och tänkte bara undra ifall det är det jobbet du får åka iväg på utbildning nu? Var själv och gjorde det beryktade testet för några veckor sen så tänkte mest undra hur lång tid det tar att få besked från dem.. vore kul att höra nåt iaf! /Ola

2008-04-29 @ 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0