Shoppoholic

Åkte till tornby idag tillsammans med Jocke för att kolla lite på bärbara datorer och tv. Vill ju köpa nått roligt för mina surt förvärvade pengar. Jocke var med som expert på det här med elektronik, eftersom jag inte har någon vidare koll på det. Efter att ha spanat in diverse datorer o tv-apparater kände jag ett extremt köpsug, ville ju inte komma hem tomhänt. Så bestämde mig för att kolla vad en dator kostade, om man tog det på avbetalning. Det slutade med att jag köpte en bärbar dator och det enda jag behöver betala är månadsavgiften för den trådlösa anslutningen :) När jag ändå va i farten köpte jag även en lcd-tv på 32 tum. Trot eller ej, men jag är inte så värst fattig efter detta!

Nu är jag hemma hos mamma o visar upp min fina dator. Fikar även på jordgubbar med grädde *mumma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0