Snart så

Snart är det bara en vecka kvar av sommarjobbet. Härligt! Inte det att jag vantris direkt, men roligare jobb kan man nog ha. Och självklart mycket tråkigare så klart. Nävars, som extraknäck är det inte alls fy skam och jag tjänar oförskämt bra dessutom tycker jag. Men jag vill ju kunna njuta av sommaren! Hittills har det bara blivit ett enda dopp. Ett! Det är på tok för få, bättring utlovas bara vädret tillåter. I värsta fall får jag väl bada på Hayken under nolle-p...

Imorrn blir det jobb igen, näst sista fredagen! Fick veta så sent som idag vilka tider jag skulle jobba, snacka om framförhållning. Är samma tider som förra fredagen, och jag är väl inte helt förtjust i tanken att stiga upp 05.30, men tro't eller ej, upp kommer jag. Sen om jag somnar bakom ratten är det ju inte riktigt mitt fel. Väl? :P


Dagens alla måsten hanns inte riktigt med, synd det. Hade behövt tvätta arbetskläderna, men då jag bara har en uppsättning och första lediga tvätttid börjar nu (och jag tänkte då somna vettigt) så blir det till att dränka kläderna i perfym och hoppas på att de inte är allt för ofräscha. Matlådor har jag däremot gjort i mängder! Kan vara bra att ha något att äta när man jobbar hela dagen.


Btw, någon som har planer för kvällen imorgon och känner för att inkludera mig? Please? :) Mitt alternativ just nu är glo på tv, och det utan tilltugg för här råder strikt cola- och chipsförbud. Ja, mer eller mindre iaf :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag åker ju till Sthlm imorn efter jobbet. Annars hade jag gärna hittat på något



Förrsten, 05.30 kliver jag upp typ varje arbetsdag, en gång va ja till och med tvungen att klva upp 04.30 :S

2010-07-22 @ 23:46:41
URL: http://noija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0